En kort liten lista över dagen.......

Hejsan!

Idag ska vi ha besök av farmor och farfar.
Farfar ska hjälpa pappa att sätta upp väv i Eriks rum.
För nu på sportlovet håller vi på att göra vid Eriks rum som han har haft så länge jag kan minnas, för jag hade det när jag var liten!

Tyvär har jag nog råkat smitta mamma av min dumma förkylning, och nu går hon så förkyld som jag var innan, dock känner jag mig bättre och är snart helt frisk!

Imorse var jag och pappa hos tandläkaren, det var nämligen dags att kolla till mina tänder igen! :-)
De tog några kort, skrapade bort lite tandsten och tog på den äckliga banantandkrämen!, för de som inte vet hatar jag banantandkräm!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!