Aliens in the Attic!

Hejsan!

Idag har vi haft studiedag.
Det var meningen att jag och Erik skulle vara på fritids men en av Eriks kompisar ringde och frågade om han ville vara där hemma idag.
Sedan ringde en av mina kompisar och undrade om jag ville vara hos dem.
När mamma sa att hon lämnade mig vid kvart i åtta så sa hennes pappa att han visste inte om han var uppe då så jag sov över där inatt och har varit där hela dagen idag.
Vi var på badhuset idag ( med min kompis) vi träffade en av mina andra klasskompisar som vi var med.
Så det har varit en rolig dag.
När mamma kom och hämtade mig så körde vi upp till cafè sandhem och fikat. Det var mysigt.
Men imorgon är det vanlig skoldag igen.

Mamma har lånat hem en film som heter Aliens in the attic.......


Den är jättebra!!!
Rekomenderar!!!..............
Den handlar om en familj som hyr ett hus på en semester.
Sedan är det några barn som träffar Aliens på taket, och börjar jaga Aliensen.
Men de vill helst inte att föräldrarna ska veta.
En bra familjefilm helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!