Vilken vardag

Gud vad det har hänt mycket sen jag bloggade sist...

Ska försöka trycka in det i min vardag, men ni vill nog inte veta vad som pågår hela veckan om!

Måndag: Inte så mycket för min del

Tisdag: Efter skolan (skepparslövs församlingshem), sen fotbollsträning

Onsdag: Har geografiläxa, (som jag måste ha gjort till dess)

Torsdag: Engelska läxa (-II-) Snart börjar även min dans

Fredag: Matteläxa(-II-)

Lördag: Slappa med familjen, måste ändå hinna med småcancerhjälparna

Söndag: Fotbollsträning

Det är ungefär så min vardag ser ut de flesta veckorna...
Ni förstår kanske lite varför jag inte bloggar så ofta, men jag ska ändå försöka hinna med det!

Sen går det ju faktiskt bra program på kvällarna, men tvn är inte så viktig (enligt de flesta föräldrarna)

Fullt upp (bilden krånglade)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!