Lite som hänt...

Nu har skolan börjat igen!
Önskar att man hade lov lite längre, men det var bra i skolan ändå.
Vi blev ju intervjuade för ett tag sen om det här med småcancerhjälparna, och igår var det en fotograf här hemma och fotade oss när vi bakade.
Det var väldigt kul, och fotografen var väldigt trevlig.
Jag och mamma trodde att han bara skulle ta de fotona han behövde och sen åka igen, men nej han stannade hela bakningen och pratade lite om allt möjligt.
Men när vi var färdiga så åkte han.
Vår dator är väldigt dum ibland.
Det är något fel med fläkten, då man kan inte spela sims, eller vara inne på internet och spela spel för länge.
Jag var inne och spelade moviestarplanet nu innan och helt plötsligt släcktes skärmen (det vanliga som händer när man spelar för länge)
Och sen sätts den på igen.
Jag har frågat om man ändå inte bara kan fortsätta spela, men mamma och pappa säger det att, en dag när det händer så startar inte datorn igen.
Ibland önskar man att fläkten funkade, för då kunde jag spela både Sims och vara inne och spela msp (moviestarplanet) hur länge jag vill, istället för att hela tiden känna nere i vänstra hörnet (där den blir varm) och avsluta när den blivit var,.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad fin din blogg har blivit!

2012-02-28 @ 21:37:40
Postat av: Pernilla

Vad fin din blogg har blivit. Hälsa Erik

2012-02-28 @ 21:39:02
Postat av: Ellen

Tack så mycket, jag blev själv rätt nöjd!

2012-02-29 @ 18:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!