12/10-11

Hejsan! Jag och mamma sitter i soffan och myser framför tvn. Det finns inte så mycket bra en onsdagskväll klockan åtta, men bonde söker fru för bli bra. Pappa är på möte med mitt fotbollslag och vi andra sitter här, så en vanlig onsdagskväll... Erik ska lägga sig nu så det är bara jag och mamma kvar. Idag på skolan hade vi gympa, och denna lektionen fick vi ha fritt. Det ska vi tydligen ha en gång i månaden... Först spelade jag fotboll med några andra, sen spelade jag lite basket, en basketens som heter "jorden runt". Det är rätt kul.... Efter det så gick jag till fridrottssalen och var där resten av lektionen. Efter skolan var jag med Sunny och Agnes, Agnes går på vä skolan, men hon går i vårt fotbollslag så det är därifrån som jag känner henne. Jag skulle byta på Viggo idag så jag började på det så gick Sunny och mötte Agnes. Hon visste inte var jag bodde. När de kom så hade jag tagit ut Viggo, så de va med honom när jag gjorde det andra färdigt. När vi var färdiga gick vi in och var där en stund. Mamma och Erik åkte till A3 och gick en runda med Basti. Då sparkcyklade vi till skolan och var på kinagungan en stund innan vi åkte hem. Nu ikväll har vi ätit McDonalds, det tycker jag är jättegott! Nu ska jag kolla på tv! Kramar ifrån mig!!! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!