Övernattning på genvägen!

Hejsan!

Sitter och kollar på fotbollsgalan med mamma och pappa.
Erik har precis gått och lagt sig, men han var ändå uppe på övertid för att få kolla lite mer på det.

Har glömt att blogga om övernattningen på genvägen!
Det var väldigt roligt och även väldigt mysigt!
På kvällen åt vi två olika sorters tacopajer som var jättegoda!
Ja, jag smakade ju bara en av dem men den andra såg ju också väldigt god ut.
Den jag smakade var med pajdeg, tavoköttfärs, ost och tomater ovanpå. Jag gillar ju inte tomater då de plockade jag bort.
Jag och morfar älskar pajdeg, så det var vår favorit!
Jag och Erik satt väldigt mycket vid datorn och spelade spel och jag bloggade lite med.

Vi gick inte och la oss dörren rätt sent, men det var så mysigt att krypa ner under duntäcket och sova!
Ännu mysigare blev det när pappa också kröp ner och mös med oss ;-)

På morgonen åt vi en god frukost, sen packade vi ihop och åkte hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!