Kär och galen

Hej, hej!

Sitter och kollar på det nya programmet "kär och galen".
Faktiskt riktigt bra!
Det är två par som tävlar mot varandra, i en massa olika tävlingar.
Jag gjorde lite läxor innan så jag missade början.
Tävlingarna innan reklamen var nog nästan bäst.
De två tjejerna stod bakom ett plank och fyra killar stod bakom (vars två av dem var deras blivande män)
Sen körde de olika småtävlingar typ som att de skulle känna på killarnas rumpor och försöka lista ut vilken rumpa som var deras mäns.
Om de hade rätt fick de ett poäng.

Ja, jag vet att jag alltid förklarar väldigt mycket och väldigt konstigt när jag förklarar något...
Men det får vara så nu för jag orkar inte skriva om allt igen.

Tjena, tjena mittenbena...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!