Dropbox

Hejsan!

Jag har önskat mig pengar så jag kan köpa en systemkamera, för jag älskar att fotografera!
De bilderna jag tog då med kameran tänkte jag lägga ut på bloggen te.x.

Då sa mamma att man kunde ladda hem något som hette dropbox.
Om man tar ett kort med mobilen och lägger det i dropbox, så kan man gå in på datorn och så ska man ha dropbox där med så kan man lägga in de/dem bilderna på bloggen.
Smart va!!!

Hehe jag förklarade kanske lite konstigt men ni fattar va?
Alltså man ska ha dropbox på mobilen och i datorn.


Fast, jag ska ju ändå köpa en systemkamera, någon gång...

Kommentarer
Postat av: Elina

Jag önskar mig med en kamra kanske ska satsa på en canon eller någon annan!!!<3333

2011-11-24 @ 20:00:12
Postat av: Ellen

Ja, jag med i alla fall någon sorts systemkamera!

2011-11-25 @ 18:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!