Discobowling

Hej...

Ikväll har jag varit på discobowling med min klass.
Vi var på näsby bowlinghall, och skulle samlas klockan 16.45.

Vi började med att bowla och i min grupp var det Antonia, Shkelzen och William.
Jag kom sist, men det var kul ändå.
Alltså jag kom sist i min grupp.
Efter att vi hade bowlat så gick vi och åt. Det blev hamburgare och pommes.
Till efterrätt blev det glass, sen var jag rätt mätt.
När vi hade ätit så körde vi sant eller falskt.
Sen ett spel som hette "med andra ord", ni kanske har spelat det?
Och till sist körde vi charader.
Alla dessa tävlingarna var grenar i tävlingen.
Så om man la ihop alla killarnas poäng så vann de över tjejernas ihoplagda poäng. Då stod det 1-0 till killarna.
Sen vann tjejerna sant eller falskt så då stod det 1-1.
Killarna vann med andra ord och till sist vann tjejerna charaderna.
Så alltså blev det 2-2 i tävlingen.

Jag gillade charaderna, och jag fick göra en där det stod "många apor spelar schack"
Så jag fick börja med apor sen schack och tillsist blev det bra och tjejerna listade ut det!

Det var en rolig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!