Det stiger...

Jag kollade nyss på min statistik, och det högsta just nu är 24 sidvisningar...
Det är faktiskt mer än vad jag trodde.
Men ni får ändå säga till andra ni känner och tipsa, alltså om ni vill.
För det är ju bara kul att ha många läsare som gillar att läsa det jag skriver... ;-)

Idag har Antonia varit här, för vi hade studiedag idag. Vi har varit hela dagen, och gjort massa roligt.
Vi har bland annat lekt spa.
En ägde ett spa, och den andra var kund. Sen kom man in också fick man välja mellan, hela paketet, massage, pedikyr och frisör.
Jag började vara ägare, och masserade först Antonia med hudkräm, sen satte jag upp hennes hår och sen låtsades vi även att vi skulle färga varandras hår med pensel och vatten.
Sen sist så sminkade jag henne med smink, läppglans och parfym, det var faktiskt riktigt kul!
Det kanske lät lite larvigt så som jag berättade men det var faktiskt både kul och skönt.

Jag och Antonia kanske startar något eget någon gång i framtiden???


Kollade lite på spabilder, och kolla vad mysigt!






Jag tänkte på det att jag kanske kan lägga upp bilder om det som jag skriver om...

Förresten så har jag hittat katten!

Någon annan som har gjort det?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Öppnar ni ett spa så blir jag stamkund!

Du får gärna "träna" på mig ;-)

2011-11-28 @ 19:40:20
Postat av: Lotta

Jag oxå! Älskar spa :)

2011-11-28 @ 21:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!