4/11-11

Hejsan!

Ja, nu ska jag försöka börja blogga igen!

Idag hade mamma och pappa planerat en överraskning för mig och Erik!
Vi var väldigt nyfikna och frågade frågor om det hela tiden, men mamma och pappa svarade inte...

Så först va jag med Sunny min kompis, och då hade pappa sagt att jag skulle vara hemma klockan 2.
När jag då kom hem klockan 2 så hade vi först lite fredagsmys i soffan och efter det bar det iväg.
Jag och Erik fick ha ögonbindel i bilen, men vi kände ju var vi var, därför körde pappa ett extra varv i rondellen! ;-)

Jag och Erik hade en aning om var vi skulle, men var inte helt säkra!
Men vi hade rätt!
Vi skulle bowla!!! Jag och Erik har spelat mycket Wii på sistonde och en stor del av den spelningen har varit bowling. Därför var det väldigt roligt!
Det blev några "Strikar" här och där men jag vann ju inte! Förutom pappa blev det rätt jämt...
Efter det så körde vi inom kvantum och köpte varsin glass! Jag och Erik tog varsin Daim glass i päronsmak! Mmmm.....

Nu sitter vi alla och tittar på Hellenius hörna! vi väntar till utröstningen på Idol!
Ikväll i idol var min favorit självklart Moa!!!
Hon var bäst med sin egenskrivna låt!

Imorgon ska jag, Erik, pappa och Basti sova hos morfar och Ingrid. Mamma ska ha någon drinkkväll här hemma!
Vi ska få Tacopaj och glasstårta! Mmm... Det ska bli väldigt gott!

Jag ska blogga mer imorgon!

Vi ses!

Kramar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!