21/5-11

Jaha, nu var det över, det jag har längtat efter sååå länge!
Men det var värt väntan, för bättre kunde det inte ha blivit...
För er som inte vet vad jag pratar om så är det en övernattning på Stackedala (fredag till lördag)

Det började med att vi åkte dit, och packade upp och så. När alla hade kommit och vi hade lekt lite och så, då grillade vi korv. Jag var väldigt hungrig då!
Sedan hade vi lite lek och så, och sedan fick vi lite deg (till sånt pinnbröd) som man sätter på en pinne och grillar över elden.
Efter ännu ett tag så fick vi marshmallows också grillade vi dem. Och till sist fick vi chips, och satt och mös med filtar vid elden och berättade lite spökhistorier...
Fast emellan allt så lekte vi lite och sånt...

Efter att vi hade mysigt färdigt gick vi flesta in och bäddade och gjorde vid oss och sånt. Och klockan 11 skulle vi vara i sängen och försöka sova (senast).
Imorse vaknade vi (jag var nog lite vaken innan) av att killarna knackade på vårt fönster. Då var klockan ungefär fem över 7.
Sedan gjorde vi vid oss (förutom att borsta tänderna) för sedan skulle vi äta. Viktors mamma kom med frallor och så åt vi frallor med pålägg och dricka.

Det var lite av det vi gjorde (okej det mesta)... ;-)

Kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!