17/5-11

Hejsan!

Imorgon kväll ska vi i klass 4B spela upp en vikingapjäs, och idag övade vi med all rekvisita och alla kläder. Det ska bli väldigt kul, och jag ser fram emot det.
Jag ska ha en vit (stor) klänning med ett förkläde vid midjan, och en grön sak över axlarna, (vet inte vad jag ska kalla det).
Och sedan ska mamma sätta upp mitt hår.
Vi ska sälja kakor och dricka, så att vi kan samla ihop pengar till vår klasskassa. Nästan alla i klassen ska baka något och ta med.

Här hemma håller vi på med vårt vardagsrum, och nu har vi fått upp soffan, och tapeterna. Det blev riktigt bra!

Idag efter skolan hade vi avslutning på (efterskolan) som det heter. Vi åkte taxi in till stan och så åt vi på favoriten. De flesta var redan rätt så mätta, för i skolan hade vi ätit tacobuffe. Sedan gick vi ner i tiovliparken och var där tills vi skulle hem.

Det var kul, men nu ska vi inte till efterskolan förren efter sommaren igen...

Det var lite av min dag...!

Ps: Har ni sett min nya bakgrund? Jag tycker att den är jättefin...

Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!