15/5-11 Fotbollsmatch

(idag) om man kan säga så, somnade jag ungefär lite över ett. (på natten)
Jag var uppe och såg hela Eurovision song contest, och jag sov inte alls! ;-) Efter att ha kollat på det, så kunde jag först inte sova, men efter ett tag gick det.

Sverige kom på 3:dje plats och jag är väldigt imponerad! Men att Italien gick om på slutet fattar jag inte...
Jag tyckte att det var jättespännande, med röstningen och en stund låg vi faktiskt på första plats!
I alla fall tyckte jag Eric var duktig men jag tyckte också att vinnarna var duktiga.

Idag har jag spelat fotbollsmatch. (eller rättare sagt två)
Den första så förlorade vi med 4-1, och den andra vann vi med 5-2!
Jag blev jättetrött men jag kämpade bra!
När vi kom hem så körde vi till morfar och hämtade släpen och fikade lite. Sedan körde vi hem och lastade på vår (nu gamla) soffa. Och sen lämnade vi den på mio. Och sen hämtade vi vår nya soffa!

Så förhoppningsvis så kanske den blir färdig ikväll!


Kramar <3


Kommentarer
Postat av: Elina

Hej Ellen kommer du ihåg din förra blogg????

lite fel men tillslut blev den bra!!

KrAm Elina

2011-05-16 @ 15:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!