14/5-11 Wildapassning

Idag har jag varit i Rinkaby och passat Wilda. De andra var på Eriks fotboll, men jag ville hellre vara i Rinkaby... ;-)
Vi har haft väldigt kul, och när Wilda sov så låg jag och Lotta i soffan och kollade på Titanic.
Sedan åt vi lunch (Pasta, winerkorv och köttbullar). Jag åt väldigt mycket, och blev väldigt mätt.

När Wilda vaknade, inne i sängen så gick Lotta in där, och när de kom ut så berättade Lotta att Wilda hade tagit på min kudde, och sagt Ellen? (fast på sitt språk)
Precis som att hon kom ihåg att jag låg där innan! :-)

Sedan busade vi mer, och när jag kom hem så ringde jag Elina, men dår var hon hos en kompis.
Men när hon kom hem så ringde hon, och då lekte jag, hon Erik och Tilda på lekplatsen, se skulle de äta så gick vi hem.
Och när de hade ätit så ringde de och sedan kom de hem till oss, och var där till vi skulle äta. (vi hade bestämt det innan).
Sedan satt vi och åt, och då kom rena rama regn öset, (som vi faktiskt hade väntat på innan, för det var jättemulet ute).
Så nu är jag och pappa på hans jobb, för han skulle fixa något med våra lister. Så då satte jag mig här vid datorn...
När vi sedan kommer hem så ska vi kolla på Eurovision song contest. Så får vi heja på Eric Saade, så att han vinner! ;-)

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!