13/5-11 Otursdag?

Idag är det fredagen den 13:de.
Enligt vissa är det en otursdag, och för vissa är det ibland en turdag?
Inte för att jag vet om det berodde på det, men jag började dagen (i skolan) med att bränna mig på en bränn-nässla.
Och här hemma har vi sett en svart katt, så då spottade jag tre gånger över min vänstra axel. (enligt vissa betyder en svart katt otur, så då gör man så).

I alla fall, idag i skolan har jag och Emelie sjungit Hallelujah på engelska inför (nästan) hela klassen. Jag var jättenervös, men det gick riktigt bra tyckte jag själv.

Igår hade jag och Märta dansuppvisning, för massor av folk. Min grupp dansade en dans, men sedan fanns det andra grupper som hade två danser. Hela min familj + Elina var och kollade.
Det var kul och det gick bra tyckte jag.

Nu ikväll har jag, pappa och Erik köpt pizza och har precis ätit. Mamma är ute och äter så hon kommer inte hem förren sen.

Imorgon ska Erik spela fotboll, och på söndag ska jag spela. Men jag hoppas (tror) att vi kommer hinna med andra saker också.

Nu har jag inte mer att berätta idag!

Kramar   <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!