17/7-11 Bilder

Här kommer alla de efterlängtade bilderna!


Det här är det första vandrarhemmet i Jönköping... (i alla fall en del av det)


Den här bilden ville jag gärna lägga in, den tog jag i en stor trädgård som vi körde förbi...
( alltså en allmän som alla får gå in i )


Här går jag och tar kort i den trädgården...


När vi var på Bisonsafari så träffade vi en ödla...
Jag har bilder på bisonoxarna också men det blir mycket bilder då.


Här uppe stod vi när vi kollade på fallet i Trollhättan, tyvärr inga bilder på när vattnet forsar bara filmer, fast jag har bilder innan vattnet kom.


Idag var vi på Universum eller vad det hette i Göteborg, fast denna bilden blev lite suddig.
Vi var bland annat i regnskogen.


Här är en apa...


Det var lite av det vi har varit med om, jag vet ej om jag har några bilder på Rörbäcks vandrarhem men i så fall kommer det en annan dag. Nu är det strax fotboll så jag ska kolla på det...


Kramar Ellen

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättefina bilder, Ellen!



Puss & Kram

2011-07-17 @ 22:42:35
Postat av: Morfar o Ingrid

Tusen kramar till den duktiga fotografen.



Morfar o Ingrid.

2011-07-18 @ 20:53:04
Postat av: Elina

Hej Ellen det ser jätte härligt ut♥

Du tar jättefina bilder,Ellen önskar man va med hehe♥

2011-08-09 @ 20:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!