15/7-11

Hejsan! Jag och pappa har precis kommit hem ifrån Mc Donalds där vi har köpt varsin glass till pappa och Erik. Jag och mamma var för mätta så vi orkade ingen. Efter en middag på en thailändsk resturang (som då även serverade kinamat) så var det klart att vi blev mätta. När vi hade ätit mat så gick vi ut på gatan och då fick pappa väldigt brott. Det visade sig att det hade varit två killar i 15 års åldern krossat en fönsterruta på affären expert som låg lite längre ner på gatan. Man hörde att larmet hade startat och snart så kom securitas i sin lilla bil men innan de kom hade en av de killarna (som vi då trodde hade varit med) kommit upp på gatan och gått vidare (de andra som hade sett det sa i alla fall att de kände igen hans tröja. Pappa sa till securitas att (då kanske en av de killarna) hade gått längre iväg så körde de upp där och sedan ringde de polisen för Securitas har inte rätt att ta honom. Så det blev lite action på stan idag... ;-) Nu ska jag nog byta om till sov tröja och mjukisbyxor. Just det ja, jag glömde en sak, nu när jag och pappa kom hem så hörde vi någon i köket (som ligger mitt emot vårt rum) vi bara snabbt kollade och då var det två av dem som också var där vid den krossade rutan och som hade sett en del tror jag... ;-) lite kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!