1/1-11 Gott nytt år på er alla!

Hejsan!

Igår var det nyårsafton och det firades detta året hemma hos Lotta och Ola. Det blev många fina raketer, och väldigt god (grillad) mat. I alla fall var köttet grillat men inte potatisgratängen! ;-)

Tyvärr har jag inga bilder från ikväll, men mamma har fst hon har inte lagt in dem på datorn än!


Jag har suttit och räknat och nu (idag) så är det så att om exakt 4 veckor (om jag har räknat rätt) så befinner jag mig i kanarieöarna med Lotta, Ola och Wilda + några andra med.
Det är faktiskt inte så länge till!!!


I alla fall, så ha ett fortsatt bra år!! :-)

Kramar Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!