26/8-11

Idag är det fredag vilket betyder den bästa dagen i veckan!
I alla fall enligt skolshemat...;-)

På morgonen har vi slöjd och idag på träslöjden så täljde vi i min grupp. Det var första gången för mig och det var riktigt kul. Eddie vaå slöjdlärare berättade hur vi skulle göra men även en mening som inte var den bästa.
"Någon av er kommer ju att skära er det vet man"

Det kändes lite konstigt att tänka att någon av oss skulle skära sig. Det fanns ju vissa som råkade skära sig lite, men det var ju typ inget.
Men sen så sa Oliver:
"Eddie jag skar mig i fingret" precis som att det bara var något litet. Men när han sen kom närmre så såg man att hela hans hand var full av blod. Han hade skurit sig i tummen och det kom blod hela tiden. När han sköljde sin tumme i vasken blev vattnet helt rött. Och det hade droppat ett spår från hans plats till vasken av blod.
Usch vad hemskt!!!

Min blivande penna blir i alla fall bra. Vi får se hur den blir mer nästa vecka.

Efter slöjden hade vi rast och sen idrott, idag hade vi basket och det var roligare än vad jag trodde.
Sen hade vi lunch och sist matte...

En rätt kort dag!!!


Kram Ellen

Kommentarer
Postat av: Elina♥

Hej Ellen vi täljde oxå det var jätte kul som tur har inte jag skart mig♥ det var inte kul att Oliver skar sig men det var många i min klass som skar sig typ 4 på en lektion jacob skar sig men han grätt rätt mycket. kram Elina♥♥ ses snart♥

2011-09-02 @ 15:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!