9/4-11 Bio med kompisarna!!! ;-)

Hejsan!

Idag var jag på bio, som jag skrev i förregående inlägg.
Och jag måste säga att filmen var jättebra!!!

Det är en film som jag rekommenderar...
Jag var och kollade med Märta och Maja. Majas pappa lämnade oss, sedan gick vi in på Hemmakväll och köpte godis och dricka.
Efter det gick vi in på bion, men vi fick vänta ett tag. Det var roligt, och man kände sig så stor där man gick själv med sina kompisar...

Efter bion kom mamma och hämtade mig och sedan köpte vi Mc Donalds till mig och pappa, och kycklingsallad till mamma och körde hem och åt. Ikväll ska Erik sova över med kompisar så vi tre blir själva ikväll.

Idag började pappa med vårt vardagsrum, (som vi ska göra om, för de som inte vet) och nu är halva gipsväggen borta...


Ha en skön lördag!!! ;-)

Kramar 

Kommentarer
Postat av: Morfar o Ingrid

Roligt att Du är igång igen o bloggar.

Kramar från morfar o Ingrid i Hemavan.

2011-04-12 @ 11:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!