22 april 2011 Glad påsk

Glad Påsk till er allihopa!!!

Idag är det långfredag och bara 4 dagar kvar till skolan börjar igen. :-(
Pappa har blivit klar med gipsväggen här hemma nu, men jag vet inte riktigt när de ska börja tapetsera?

Igår var jag, Erik, mamma, Elina, Tilda och Josefine på stan. Vi började med att shoppa lite.
Jag fick ett par nya byxor (mina andra är i sönder).
De är jättefina!!!.....
Sedan gick vi och åt på Trendie. Där träffade jag Antonia med familj.
Efter vi hade ätit så dröjde det inte så länge innan vi åkte hem. Sedan kom de hem till oss och fikade på glass, och lekte.

Klockan 5 skulle jag på påskfest hos Emelie och Märta så jag var tvungen att göra vid mig. Vi var tvugna att vara utklädda för att vi skulle gå ut och gå Glad påsk.
Jag hade på mig ett gult linne, mina jeans och lite fjädrar i håret och fräknar på kinderna. Och där fick jag låna ett förkläde.

Vi började med att måla teckningar. Som vi skulle ge när vi var ute och gick.
När vi var färdiga med det så gick vi Glad påsk.
Vi fick ihop en del godis, och till och med lite pengar. När vi sedan kom hem så åt vi tacos (mums...)

Efter det hade vi lite tävlingar och lite spel.
(berättade inte om allt)



Glad påsk igen, och kram från mig... ♥

Kommentarer
Postat av: Elina

Hej Ellen och GLAD PÅSK önskar jag

du är Världens bästa kompis kram Elina

2011-04-24 @ 18:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!