15 april 2011 Övernattningsparty!!!

Idag är det fredag igen och sista skoldagen innan påsklovet.
I skolan idag har vi haft "Påsk-temadag" och vi har gjort många olika aktiviteter.

Bland annat har vi haft äggpickning...
(f-3) Där vann Erik över alla, ett påskägg med godis i. Från 4-9 (vissa från högstadiet var inte där, för de gjorde en annan sak) vann min klasskamrat Albin över alla som var där.

Man körde först äggpickning i klassen, och sen de två som var bäst gick vidare till final (alla från 4-9) där då Albin vann.

Men jag vet inte hur Erik och de körde, för de körde kanske annorlunda än oss?


Ikväll ska jag på övernattningsparty hos Antonia. Först ska vi äta, och sen basta med ansiktsmask och gurkskivor för ögonen ;-)
(det är sant)

sen ska vi ha mys, och titta på talang, och sedan sova över. (men hon har bara bjudit mig, Emelie och Märta) för annars kanske bastun blir full...

Vi fyra ska ha den bästa övernattningen någonsin!!! ;-)

Ha en glad påsk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!