Heldag med Alfred

Hejsan igen!

Precis som förra gången jag sa att jag skulle börja blogga igen så släppte jag det ungefär lika snabbt. Men nu ikväll bestämde jagmig för att FÖRSÖKA börja blogga igen.

I alla fall så idag har vi passat Alfred hela dagen. Egentligen skulle Anders och Annika till Ullared i dag, men det blev inställt.
Och då hade Alfred blivit besviken för han hade sett fram emot att vara hemma hos oss.
Så imorse körde vi och lämnade pappa och Erik i åsum, för Erik skulle spela fotboll. Sen körde jag och mamma till Gringelstad för att hämta Alfred.
Mamma och jag bestämde oss för att jag skulle in och ta hål i öronen idag. Men det skulle vi inte göra förren sen.
Sen kollade vi på Eriks matcher. Efter det körde vi hem till oss, och var här lite.
Efter ett tag körde jag, mamma, Erik och Alfred hem till Gringelstad och lämnade Alfred.
Sen ringde mamma till olika affärer och kollade om öronen.
Så nu har mamma bokat tid till mig på tisdag klockan 17.00 på eftermiddagen, för det fanns ingen tid i dag!
Tänk jag är jätteglad! Och än så länge har jag inte blivit nervös. Vilken tur!

Kramar Ellen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!