28/9-10 Spruta, och hål i öronen

Idag i skolan har vi tagit stelkramp sprutan.
Jag är ju inte så rädd för sprutor så för mig gick det bra!

En annan rolig sak att berätta är att jag har tagit hål i öronen! Jag har ju funderat på det så länge, och nu på mitt kalas fick jag örhängen, och då blev jag ännu mer taggad...
Så det blev idag!
Jag är jättenöjd, det gjorde faktiskt inte ont som jag trodde att det skulle göra. Det känns ju alltid pyttelite, men mer än det kändes det inte!


Ha det bra!

/Kram Ellen

Kommentarer
Postat av: Elina

JA dom var verkligen fina är det lika dana som jag? Är det i plast eller GULD/bara undra!!! Jag ringde dig men du var inte hema!! ja lite jobbigt är det att ta hål i öronen i början för man måste rengöra det INTE RÖRA och sånt! Men sen när man kan byta örhängen!!! JAG TYCKTE INTE HELLER DET GORDE ONT MEN LITE känns det ju alltid!!!!! KRAM ELINA DIN KOMPIS!!!!

2010-09-29 @ 15:32:36
Postat av: Ellen

Nej det gjorde typ inte alls ont! ;-)

2010-09-30 @ 19:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!