5/10-10 Studiedag!!!

Hejsan!

Idag har det varit studiedag och jag har varit hemma hos min kompis Maja. Emelie kom också dit så alla tre lekte!
Vi hade jättekul hela dagen!!!
Först när Emelie kom så gick vi upp till Majas koja, den ligger uppe i en liten skogs dunge. Där finns en linbana som är jätterolig att åka på!
Och sen vet ni på höghöjds banan är där ju två snören som sitter ovanför varandra. En så har hon också, och det roliga är att de snörena går över en liten bäck som rinner genom hela dungen.
Sen är där också ett jättestort klätterträd man kan klättra i med.
När man kommer upp till kojan måste man gå över en liten bro för att komma till sakerna.
Så där uppe var vi först och lekte. Sen ritade vi Top model. Vi ritade teman som typ vardagskläder, stranden och sånt.
Sen gjorde man rader och en ruta som man fick skriva kommentarer och sätta poäng. Jag blev nöjd med mina kläder...
Efter det så kokade vi nudlar (hennes mamma sov) så Majas storasyster fick hjälpa oss lite. Sen åt vi vid tvn, och kollade på en film som hette She is a Man... Det var skitbra!!!
Sedan gick vi till Skäpparslövskolan (hon bor nära) och plockade kastanjer. Vi fick fickorna fulla och detsamma med byxfickorna (byxfickorna på mig), så det såg ut som vi var överviktiga. Sen la vi ner de i vattnet i kojan.
Efter det ritade vi lite top model till. Sen skulle jag hem.

Så såg min dag ut i dag!

Kramar Ellen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!