3/10-10 Ullared

Hejsan!

Igår var Jag, mamma, Elina och Josefine på Gekås Ullared. En riktig heldag!
Vi körde dit, när vi kom fram till parkeringen så åt vi frukost i bilen.
Sen gick vi in...
Där var ju folk som... Bomben ;-)
Vi började ju så klart vid klädavdelningen...!
Jag och Elina gick lite själva, och plockade åt oss lite kläder. Sedan träffade vi mamma och Josefine vid ett speciellt ställe.
Sedan gick jag och Elina och provade kläderna, jag hann inte prova färdigt förren mamma frågade (via sms) ska vi träffas vi är färdiga nu. Jag skulle skicka tillbaka vi provar, men det gick ju så klart inte. Jag provade många gånger, och till och med att hålla upp den i luften. Men det gick inte...
Jag provade att ringa, men det gick inte...
Sen skickade mamma G5, (att vi skulle träffas där) och jag fick snabbt på med kläderna.
När vi träffades så gick vi till ett annat ställe och bestämmde att vi skulle träffas där vid en tid istället.
Först gick jag och Elina lite till själva, och då hittade jag en pennvässare och en bok.
Sen hittade jag The sims 3 drömjobb, som jag hade velat ha innan.
Efter den tiden gick jag med mamma och Elina med Josefine...
Och då helt plötsligt träffade vi... Boris!
Han gick förbi oss, ;-)
Sen gick vi och åt lunch, jag och Elina fick i oss varsen vuxenportion med kebab och pommes. Snacka om att jag blev mätt!
 
Nu hoppar jag förbi lite...

I kön till kassan sedan, såg vi tv teamet gick och filmade. Jag och Elina skulle gå och ta kort på de, och var jättenära på att bli med i tv. Vi får se sen när det där avsnittet visas!

/ Kramar Ellen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!