27/11-10 Snö!

Hejsan!

Det var ett tag sedan nu!
Under tiden har det börjat snöa, och snöa och snöa ännu mer...

Jag älskar snö, det känns liksom som jul!!! ;-)
Att åka pulka i sannarna är också väldigt kul.

Jag var i sannarna med min kompis Emelie idag! Det var jättekul!
Hon tog med sig sina pulkor (en två sitts pulka, ett tefat och en snowracer) och jag tog med mig min och Eriks vanliga pulka.
Fast vi andvände mest bara hennes pulkor.
Jag har åkt backar jag aldrig har åkt innan idag också. (typ som en)
Fast jag gillar inte de branta med gupp på. De andra brukar jag kunna åka.


Jag bloggar snart igen, hoppas jag kan lova det! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!