Vilken värme........:-)

Hejsan!

Idag har jag varit i skolan och det har varit stekhett!
Men det har varit skönt så man får njuta! ;-)

Idag har vi kollat på en film som a-spåret gjorde på elevens val.
Det var en cowboy film, och den handlade om några rånare. Det var en film så hade mycket roliga saker i sig.

Sen har vi haft tema och vi har skrivit om olika fiskarter.
Vi fick kolla i faktaböcker och olika fiskar. Det var faktiskt roligare äv vad jag trodde.

Imorgon är det fredag igen!
Jag vill faktiskt inte att det ska vara helg denna veckan, för jag vill vara i skolan.


Nu ska vi snart grilla korv!

/Ellen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!