Vilken dag!.....

Hejsan!

Sitter här och lyssnar på musik från spotify.

Jag har varit på ett riktigt äventyr idag, först i morse så ringde min kompis Märta till mig och frågade om jag ville komma och kolla på wä ifs (killarnas) match.
Och det ville jag ju, men det visste inte dom, så det blev en liten överraskning för dom.
Sen cycklade vi hem till mig och lekte.
Då ringde vi Filip och William (våra killar) och frågade om dom kunde komma med oss till en lekplats, och det kunde dom. Sen när dom kom så lekte vi där lite.
Sen skulle dom köra upp till konsum, så då följde vi men efter att ha ringt till våra föräldrar.
Så cycklade vi upp där och köpte lite godis.
När vi var där uppe så ringde Emelie till mig och hon lekte Antonia, och dom undrade om jag kunde komma till en lekplats vid henne, och då sa jag att jag lekte med Märta, Filip och William. Så då cycklade alla dit.
När vi kom dit så sa dom att Simon och Viktor också skulle komma.
Så när vi väntade på dom så körde vi sanning eller konka. Sen när Simon och Viktor kom så var vi åtta stycken.
Så då körde vi runt lite till lekplatser och sånt.
Sen sa vi att vi kunde hämta någon annan också.
Då körde vu hem till Sunny och frågade om hon ville komma med oss. Och det ville hon, och då var vi exakt halva klassen.
Sen körde vi till rampen i vä.
Sen körde vi till en lekplats. Sen kom jag och Märta på att vi har inte ätit någon mat sen frukost, och inte druckit heller.
Så då körde jag hem och gjorde det, för jag var jätte hungrig.

PS:
Vi körde till många andra ställen också, för vi var iväg hela dagen, och sen tar det ju lite tid att cyckla till de olika ställena också.

/Ellen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!