Grattis på morsdag mamma!

Hejsan!

Igår var det euorovision song contest!
Jag tyckte de flesta birdagen var bra, men där var några som sjöng lite falskt!

Men tillslut hade vi tyskland som vinnare!
Jag började heja på henne när hon började få många tolvor. Och nu när jag lyssnar på låten så får jag en bra känsla i mig för låten känns på något sätt så speciell.
Och att hon bara precis hade fyllt nitton år!...

Så imorse låg vi och kollade på tysklands bidrag på mammas iphone.

Och jag har inte glömt.....:



Grattis på morsdag mamma!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack min älskling! <3

2010-05-30 @ 09:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!