Vi får köpa halstabletter till Basti också!!!!!!!!

Hej alla!
Eller rättare sagt God kväll!

Jag sitter just nu och kollat på Let`s Dance.
Passar på att blogga nu i reklamen. Jag vill berätta en eller två saker.
Jag tar det minst roliga först och det jätteroliga till sist!!!!!

De första var att Erik hade byggt en bana till sin pingisboll så han kunde rulla den.
Han sa åt oss att komma och kolla på hans bana. Vi sa att vi inte kunde för jag satt med mamma vid datorn.
Han sa: Alltså Milde Mathilde vilken häftig bana jag har byggt!!!!
Men det kanske ni inte skrattade åt men när ni hör det här så kommer ni nog skratta!!!!!!!

Vi låg i soffan och kollade på Let`s Dance!
Då hör vi att Basti tuggar på något!
Erik springer ut och kollar, jag sa att jag trodde att det var Eriks bana han hade byggt!
När han kommer ut säger han: Det är inte min bana, det är pappas halstabletter!
Mamma säger var har du nu lagt de?
Pappa går ut och kollar!
Det är inta mina halstabletter det är dina säger han till mamma!!
De har legat i mammas väska med locket på. Och han har ätit upp alla tre tabletter i asken som var kvar!
Han luktar bara laktris i munnen!!!!!!
Ja sa till mamma att vi får köpa ett pack till Basti också!
Det kanske inte lät så roligt men det var roligare i verkligheten!!!

Ha en bra fredag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!