Let`s Dance, Solsidan och Melodifestivalen! Allt på samma gång!

Hejsan!

Idag är det fredag ännu en gång. Jag vet att jag skriver mycket om att "Nu är det fredag igen" Men det är ju oftast att jag skriver på fredagar.
Jag sitter här och lyssnar på mina låtar på min mobil, igår fick jag låten "Manboy" Den tycker jag är jättebra!!!!!!
Sedan har jag massor av andra som "Hope and glory" och några andra.

Ikväll är det Let`s Dance igen, nu är det inte så många kvar. Det är det som är det dumma, man röstar på de man tycker är bra, sen blir det bara de bästa kvar till sist och då är det ingen kvar som man vill rösta ut!
Jag önskar att kanske t¨vå kunde vinna istället! =-)
Sen är det solsidan som är efter Let`s Dance. Det är ett av mina bästa program! Jag gillar sådana roliga program! Och Melodifestivalen också fast de inte är så roliga. Roliga är de ju men ni förstår på vilket sätt jag menar!

Snart ska jag leka med Antonia, men pappa måste komma hem först för jag ska hem till henne. Han har varit och hämtat Erik på skolan men jag tog bussen hem.

Ha en bra fredag!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!