Mot stranden!..

Hejsan!!

Idag började dagen på simskolan. Jag gick i teknik gruppen och jag tror att Erik gick i nybörjargruppen.
I min grupp började vi med att dyka, antingen från kanten eller från plattan.
Jag dök från den högre kanten.
Sen simmade vi längder, jag började att simma på bana ett, sen flyttade min lärare mig över till bana två.
Problemet är att jag blir trött efter max två längder (Men jag kan simma).

Sen åkte vi direkt till stranden. Där träffade vi mammas kompisar och vi var där med dom.
Vi badade och fikade och byggde saker i sanden. Och låg och solade så klart.

Sen åkte vi hem och jag har precis duchat.

Jag bloggar mer imorgon!

Kramar Ellen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!