Ja, det blir en dag på stranden, En dag på stranden!

PS: Rubriken här ovanför ska vara en låt, men jag kommer inte ihåg hur den gick!
Hesjan!

Idag har det varit hela dagen på stranden. Härligt! ;-)
Denna stranden var hur fin som helst, och sen betalade de inträde. Men det var kanske inte så konstigt...


Mamma tvingade mig...!


Likadant här... hon skulle få så bra bilder som möjligt...


Jag och Sara ute på det djupa... Jag ska säga, det var väldigt strömt.


Här är jag, Bilden är tagen av Sara.


På vägen till bilen, gissa vad vi såg! Jo delfiner!


På vägen hem körde vi in i ett (eller många) kvarter med massor av hus för rika människor kan man säga.
Mitt dröm hus är der här!
:

Hur fint som helst... (tycker jag)


Sen körde vi tillbaka och åt på en resturang som hette Black Bear...
Det var jättegott!

Nu ska vi strax gå och lägga oss!

Kram Ellen <3

Kommentarer
Postat av: Anders

Tjena Ellen!

Vi får hoppas att ni skall åka tillbaka Ney York någon gång så att vi oxå kan få följa med:)

Din blogg är grym!!!

Pilla släng dig i vägen:)

2010-06-22 @ 15:40:24
Postat av: Anonym

Ja jag vet Ellen! NEW YORK!!!

2010-06-22 @ 15:49:27
Postat av: Ellen

Ja, ni måste följa med någon dag!

Det är över 30 grader varje dag och vi har hur kul som helst!



Ses snart

Kram Ellen

2010-06-24 @ 02:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!