Här är bilderna...

Hejsan!

Jag såg att mamma har lagt in bilderna på datorn nu.
Det är ju mammas bilder så ni kanske redan har sett det på hennes blogg....


Chinatown, lunchen på macdonalds.....


Chinatown.....
Visst ser det ut som i kina?...


Little Italy, alla detaljer ska vara rätt! (haha)


Andra lunchen (för mig och Erik) i little Italy...


Här doppade vi fötterna, jag glömde skriva att det var i en fontän (oups)...


Avslutar med lite fika i skuggan...


Och när vi var på väg hem så såg vi....
Där stod på fönstret Take us home. De var hur söta som helst!

Nu ska jag gå och lägga mig!

Kram Ellen <3 

Kommentarer
Postat av: Wilda, Lotta & Ola

Hej Lyxlirare! Nu har vi här i Rinkaby varit uppe några timmar och går och väntar på att ni ska vakna till liv. Vad har ni för planer för idag? Vi är uppkopplade så ni kan väl ringa när ni är uppstigna.

Pussar & kramar /Wilda, Lotta & Ola

2010-06-19 @ 10:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!