Borta bra men hemma bäst...

Hejsan!

Nu är det vår andra dag här i sverige!
Igår firade vi midsommar hemma hos Jossan, Thomas och Herman.
Dit kom också Dacke, Tony, Ulrika, Maja och Vera.
Det var jättekul!
Först åt vi kaka, sen lekte vi lite, och sen åt vi nypotatis och grillspett m.m

Sen klädde jag och Maja midsommarstången själva.
När den var färdig så kom vi på att vi hade glömt klä ringarna som skulle sitta på. Oups...
Så det blev en midsommarstång utan ringar detta året! ;-)

Sen gick jag och Maja och Vera och hämtade Elina och Tilda. De hade inga gäster hemma hos sig.
Så dom kom in till oss och lekte.
Sen åt vi jordgubbar med grädde och socker.
Mums, det har men inte ätit på länge...
Sen åt vi chips och ostbågar.
Och sen kom Elinas mamma och pappa också in.

Och idag lekte jag med Elina igen och vi spelade nintendo och hoppade på studsmattan, och mycket mer.
Vi var hemma hos mig först och sen hos henne.
När vi var hemma hos henne så ringde mamma till mig och sa att jag skulle gå hem för då hade Lotta, Ola och Wilda kommit hem till oss och skulle grilla här.

Idag sov jag till halv tolv, och jag hade sovit mer om inte mamma hade väckt mig.

Kram Ellen <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!