Ännu en äventyrsfull dag!

Hejsan!

Ännu en äventyrsfull dag! :-)
Imorse vaknade jag av att Erik kom och väckte mig.
Då hade han och mamma redan varit uppe i affären och handlat. Erik väckte mig och sa vad de hade handlat.
Jag och pappa låg fortfarande och sov.
Mamma och Erik hade gjort en massa grejer, som att ha haft pickninck under bordet och Erik lyssnade på sin mp3, och mamma har bloggat.
Sen tog vi tunnelbanan upp till New York.
Där gick vi upp till ett ställe som hette Chinatown.
Det var som om de hade flyttat halva Kina till New york. 
när vi kom dit så stannade jag och Erik på macdonalds och åt lunch. Mamma och pappa skulle äta på en annan resturang sen.
Sen gick vi vidare, och såg massor med små affärer med massor små pytt saker i.
Ni vet sådana som mobilsmycken och koppar det det stod I love (hjärta) NY. Och massor annat.
Sen gick vi vidare till ett ställe som hette Little Italy. Det var likadant som Chinatown fast det var Italien istället.
Där åt mamma och pappa på en pasta resturang.
Jag och Erik fick med smaka.
Sen gick vi till en park och jag och Erik doppade fötterna.
Sen åkte vi hem.
Ikväll ska vi ner till vattnet igen (som vi gjorde igår) och äta lite kex och sånt.
Tyvärr har inte mamma lagt in bilderna från dagen på datorn och jag har inte sladden till min kamera med (det var mammas bilder jag la in igår)
Så jag lägger in bilder sen.

Ha det bra där i Sverige! ;-)

Kramar Ellen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!