1-0 = :-(

Hejsan!

Idag spelade vi fotbollsmatch men vi förlorade med 1-0. Det var en tuff match och vi hade många målchanser.
Filip var där och tittade och farmor och farfar också.
Så nu sitter jag här i mysbyxor och t-shirt.
Idag har vi börjat packa och snart kommer hela matrumsbordet fyllas med saker.
Än så länge är där bara lite.

Igår var vi på sommarfest hos morfar och Ingrid.
Det var väldigt roligt och trevligt! :-)
Först när vi kom dit så fick man lite tilltugg som t.e.x lite chips, nötter och mer.
Sen åt vi mat, det blev lite grillde korvar och grillat kött och nypotatis, och annat också.
Det var väldigt gott! ;-)
Sen lekte vi lite, sen gick jag och Lotta och nattade Wilda. När hon hade somnat så åt vi glass och marränger.
Det var riktigt mumsigt!
Sen somande Alfred, och till sist gick vi också och la oss. Fast då var klockan rätt så mycket.
På morgonen så åt vi frukost tillsammans och sen åkte vi hem.

Sen vill jag påminna er om en sak!
Glöm inte att kommentera mycket (jag gillar att läsa de)
Och glöm inte att om det är någon ni känner så tipsa gärna hon/han så de också kan läsa.
Det blir roligare att skriva om det är fler som läser! ;-)

Kommentarer
Postat av: I o A

Härligt med hela gänget samlat. Vi längtar redan tills vi träffas igen.

Ha det riktigt gott o spännande på Din N Y resa med familjen.

Titta gärna in på vår blogg där finns ett par bilder från kvällen.

I o A

2010-06-13 @ 19:32:04
Postat av: Wilda, Lotta & Ola

Hej Hjärtat! Wilda undrade var favoritkusinen var när hon skulle nattas i kväll. Hon sa att hon längtar tills imorgon när hon får träffa dig igen. Sov gott! Pussar /Lotta & Ola

2010-06-13 @ 20:45:11
Postat av: Ellen

Till I o A

Jag kollar gärna in på er blogg.

Jag hoppas att vi ses snart igen efter vår resa!



Kramar Ellen

2010-06-14 @ 17:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!