Trist väder!...:-(

Hejsan, Svejsan!

Har precis kommit hem till morfar och Ingrid. Vi ska sova här eftersom att mamma och pappa ska på fest.
Innan idag har jag lekt med Tova, och fick se Viggo för allra första gången.
Hon tyckte han var jättesöt och det hoppas jag alla som har sett han tycker. Sen åt vi pannkakor och Erik hade också en kompis hemma hos sig.
Nu här ikväll ska vi också äta pannkakor, men det är ju så gott! ;-)...
Tyvärr har vi inte kunnat ta ut Viggo idag p.g.a regnet.
Men jag och Tova tog i alla fall upp honom och kelade. Hoppas det blir bättre väder i morgon!

Jag och Erik har inrett en koja här hos morfar och Ingrid, och den blev väldigt mysig!... Vi gjorde till och med regler, och om man bröt mot reglerna så fick man koj-förbud..."skratt"


Ha det gott!

Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!