Min Viggo!

Hejsan!

Igår sov jag över med Elina.
Jag orkar inte berätta mer om det för jag har en annan sak att berätta!!!...
Elina sov över hos mig inatt, men idag gick vi hem till henne och lekte. Sen ringde mamma och sa att jag skulle hem. Och det var rätt så bråttom. Jag och Elina, Tilda och Erik skyndade oss hem till mig. Och jag frågade mamma varför det var så bråttom?
Hon sa att det hade kommit ett paket till mig.
Den stod på gräsmattan. Jag öppnade och där i fanns en kanin!... För er som inte vet har jag länge velat ha en kanin. Jag och Elina skulle starta en klubb och vi skulle ha kaninträffar.

Och nu har jag fått en! :-) Jag är så glad...
Han är en liten dvärgkanin som heter Viggo, och han är 8 veckor gammal:

 
Visst är han så söt!!!

Kommentarer
Postat av: Josefine (Viggos gudmor ;-) ;-) )

Han är så söt din lille Viggo! Stort GRATTIS och lycka till Ellen!!!! KRAM

2010-07-23 @ 00:03:25
URL: http://bozzeboxer.blogg.se/
Postat av: Stampe/ Bella

Hej Ellen!VI LENGTAR EFTER VIGGO!!! NÄR HAN BLIR LITTE STÖRE KAN VI LAKA;GÖRA HOPPTÄVLINGAR; MM JAG BÖRJAR TRÄNA PÅ ATT HOPPA NU!! SÅ VINNER VI!!! KRAM VINNAR KANINERNA

2010-07-23 @ 19:38:03
Postat av: Viggo

Nej det är jag som kommer vinna!

Kram Vinnar, Vinnar kaninen

2010-07-24 @ 11:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!