3/7-10 Ett års kalas!

Hejsan!

Har precis kommit upp ur sängen! Jag har legat och läst en av böckerna jag och Tova var uppe och lånade på biblioteket igår.
Den heter "Zäta och den spårlöst försvunne". Den är riktigt, riktigt, riktigt spännande.
Sen har jag lånat en bok till som heter "Vilma och regnbågsfjädrarna".
Den verkar också vara spännande.

Idag är det ett års fest för Wilda.
Hennes paket tror jag hon kommer tycka är roligt.
Mamma ska på hundutställning, och hon kommer senare. Vi får åka med morfar och Ingrid.

Igår kväll åkte hela familjen till peking och åt kinamat. Det var jättegott!
Man kunde sitta uppe på taket i ett litet uterum och man kan säga så.
Sen körde vi hem till morfar och Ingrid och mamma och pappa drack kaffe och jag och Erik åt glass.
Vi var egentligen jättemätta men det var så gott!

Många kramar Ellen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!