10/7-10 Kristianstad dagarna

Hejsan!

Har precis kommit hem från Kristisnstad-dagarna.
Vi körde in där och gick och kollade lite. Jag smsade Filip om han också ville följa med, men han skulle göra något annat med sin familj, men att han gärna ville följa med en annan gång. Så vi körde dit bara vår familj. När vi kom ut ur bilen sa jag direkt att:

"Jag blir inte förvånad om jag ser minst en från min klass här ikväll"

Och mycket riktigt så ser jag först Sunny min klasskamrat nere vid karusellerna. Sen går vi vidare in på en gata och mycket riktigt så kommer Filip där gående med sin familj!
Så vi stannade och pratade lite med dem.
Sen gick vi vidare och så sa Erik:

"Om vi nu ser Elin också så blir allt bra!"

Jag tänkte att det skulle vi nog inte...

Men sen fortsatte vi gå, och mycket riktigt så stod Elin och hennes familj där, mitt framför näsan på oss.
Då blev ju Erik lite blyg, och gick rakt in i en anna människa.
Så stod vi ju där och pratade lite också.

Sen avslutade vi med en langos också!


Och nu har vi kommit hem och jag och mamma sitter och har mys i trädgården, Erik leker och pappa kollar på VM.




Ha det gott igelkott! ;-)

PS: Det där mamma skrev på sin blogg att när vi träffade Filip att jag blev strålande av lycka! :-P mamma ska alltid bara överdriva...(det är klart att jag blev glad)

Kommentarer
Postat av: Morfrar o Ingrid

Roligt att läsa Din blogg. Vi älskar Dig.

Morfar o Ingrid.

2010-07-11 @ 20:32:23
Postat av: Filip Nilsson

Hej Ellen!

Jag tycker att mammor också överdriver ibland.

Ps det var kul att träffa dig på stan.

Kram Filip!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-07-13 @ 21:19:44
Postat av: Ellen

Ja, visst gör de! ;-)

2010-07-14 @ 10:09:39
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-14 @ 10:35:32
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: lucke

Dagens blogg hos mig om du vill vara med :P

2010-07-14 @ 10:50:24
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!