Star Wars.

De senaste kvällarna har jag, mamma och Erik suttit uppe om kvällarna och sett på Star Wars. I förr går var det klockan nio till fem i tolv, och igår var det fem i halv tio till fem i halv ett, (för att det var Robinson Karibien före). Ikväll är det fem i halv tio till fem i halv ett. Samma som igår.

Ikväll skulle Erik kunna de fyra första månaderna annars får han inte se Star Wars. Mamma sa att hon frågade honom om en halvtimme. Då viskade mamma i mitt öra: Jag tror inte att han kommer ihåg det!

Också frågade jag mamma vad jag skulle kunna för att få se Star Wars. Så sa hon nians tabell. ( Jag har inte riktigt lärt mig det än) Men det värkar inte riktigt bli av! ;)
 Sedan sa hon att vi skulle ha ett test varje dag på nians tabell. Då sa jag att jag inte skulle frågat henne!
Då viskade jag (med vilje så att hon skulle höra) Jag tror inte att hon kommer ihåg det. ;)
Jag hoppas att hon inte kommer ihåg det.



PS: jag har varit lite dålig på att lägga in bilder på sista tiden, men jag lovar att lägga in lite fler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!