Onsdag.....

Tjenare!!!!

Idag har jag varit med mamma och Erik på pingisträning. Mamma har sagt att hon ska prenumerera på en tidning som heter kamratposten. Mamma hade sådana på sitt bibliotek, så en av hennes elever var snäll och hämtade och frågade mamma om jag ville ha dem.Men sedan kommer jag ju få var tredje vecka.

Ikväll ska vi äta en av mina favoriträtter: tacogratäng. Mums...

Idag i skolan har vi haft gympa. Vi hade fys-träning. Det var jättejobbigt. Vi körde nästan två varv, med situps, armhävningar m.m.
Sedan hade vi bild. Det var roligt. Vi började på en teckning, sedan när de stoppade musiken så skulle man gå vidare till nästa teckning och fortsätta rita på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!