Måndag...

Hejsan!

Ska strax äta hemlagad pytt i panna. Sedan är det familjen annorlunda. Vi kollar på det varje vecka nu. Det är jättebra!

Som vissa vet så har jag engelska hos fyrorna. Men för dem som inte vet det vet det nu. Vi har läxa varje vecka.
Denna veckan har vi frukost, som rubrik, om man kan säga så.
På torsdag ska vi äta engelsk frukost inne hos fyrorna. Vi ska ha bacon, ägg, rostebröd, vanligt bröd m.m.
Jag ska ta med mig rostebröd i alla fall. Det ska bli gott.
Jag och min kompis hade gjort en rätt så stor snöboll som vi skulle fortsätta på när vi hade ätit. Men när vi kom tillbaka hade någon tagit den.
Så vi började på en ny. Nu har vi gömt den i ett hörn vi staketet. Sedan täckte vi över med lite löv och lössnö. Så det ser ut som en vanlig snöhög i ett hörn. ;)
Hoppas att den är kvar imorgon.

Innan sparade jag till en sådan minidator som mamma har. Sedan ville jag hellre spara till en sådan kamera som mamma har. Men nu har jag verkligen bestämmt mig för en annan sak. Jag ska spara till en ny mobil. Och alla tre har kostat nästan lika mycket. Det är ju rätt så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!