Lördag.....

Hejsan!

Idag har vi varit i vångabacken!
Det har varit jättekul.
Jag träffade min fotbollskompis där.
Vi provade att åka ankarlift själva och det gick faktiskt bra!
Glömde dock kameran hemma så det blev inga bilder, tyvärr.
Jag fick en sådan kramp i benen och i tårna när jag åkte ( men jag hade åkt rätt så mycket innan)
Så min kompis fick vänta nedanför backarna tills jag kom ner igen.
Sedan glömde jag att sträcka ut också och jag som ska ha fotbollsträning imorgon också, :(

Nu sitter jag här hemma i min morgonrock och pyjamas och är redo för melodifestvalen.
Vi har precis ätit Macdonalds ( eller hur det nu stavas ), men mamma har ätit rester från igår för hon är med i viktväktarna nu.


Mamma har lånat hem en ny film som Erik återigen sitter framför tv:n och tittar på.
Den heter G-force.



Ser dock inte ut så här på fodralet men det var den enda bilden jag hittade.......
Det är de här hamstrarna som spelar i filmen.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!