Torsdag........

Hejsan!

På lördag ska vi till vångabacken och åka skidor!
Jag längtar så mycket!
Pappa ska dit med sin klass så då ska jag, mamma och Erik följa med.
Det ska bli jättekul!

Idag i skolan har vi haft genomgång på experimentläxan.
Vi har också fått reda på vad som finns innuti ett batteri. Det var väldigt spännande.
På fritids gjorde jag och min kompis Tova allahjärtans-kort. Jag blev nöjd med min.

Ikväll ska vi ha lax till middag!!!!
Det är ju inte min favorit precis!
Men jag kan i alla fall äta det!

Kommentarer
Postat av: Wilda, Lotta & Ola

Hej Snäckan! Det var länge sedan vi träffades. Vi längtar efter dig! Pussar och kramar /Familjen Wildt-Persson

2010-02-11 @ 18:08:29
Postat av: Ellen

Jag längtar efter er också!!!!!



Kram Ellen!

2010-02-11 @ 18:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!