Söndag.......

Hejsan!

Såg ni på Melodifestivalen i går?
Jag såg i alla fall på det och tyckte att det var bra som vanligt.
Jag gillade nästan alla bidrag i denna deltävlingen. Men där var något jag inte tyckte var så bra.
Som t.e.x Jennie Silver, och någon annan också.
Men de flesta var bra.

Idag har jag lekt med Elina. Men det blev inte så länge för hon skulle göra läxor och plugga inför ett prov.
Ska strax ( om någon timme ) på fotbollsträning. Min tränare är i skidbacken nu så vi får ha vår extratränare i stället.

Ikväll kommer mamma hem, hon har varit i väg på övernattning igen.
Då ska vi ha någon ny sorts kyckling. Vi skulle baka något men vi hinner nog inte det om jag ska på fotbollsträning och sedan ducha.
Men det får bli en annan dag.

Ikväll är det blåsningen och I en annan del av köping. Jag brukar alltid kolla på det på söndagar.
Det är jättebra!


Kommentarer
Postat av: Elina

Hej Ellen jag såg okså melodifestivalen! jag hajar på dom som gick tilll globen! mvh Elina!

2010-02-07 @ 16:29:16
Postat av: Ellen

Ja, jag gillade också dem!

Men de andra var också bra!

Jag gillade ett av de biddragen "keep on walking"

Men jag gillade Ola också.



Kram Ellen!

2010-02-11 @ 17:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!