Fredag...ännu en gång igen.

Hejsan!

Idag är det fredag....igen.
Jag har haft slöjd i skolan idag, och jag har textilslöjd. Det är jättekul. Förra terminen hade jag träslöjd, ochg det var lika roligt. Just nu håller jag på med ett självportrett ( eller hur det nu stavas )
Och är snart färdig med det.

Sedan åkte jag buss hem med Antonia. Men hon skulle iväg nu så jag fick åka hem. Vi hade kul tillsammans!
Vi har bestämmt att klockan sju så ska vi chatta på msn.

Ikväll är det Let`s Dance. Undrar vem som åker ut idag????
Har tyvär blivit lite förkyld och hostar lite, men det gör inget.

Vilka stora snöflingor det är ute!
I alla fall hos oss. Det är också kramsnö ute, det är den bästa snön jag vet!!!
Jag önskar att det var kramsnö varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!